reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michaela Kučerová

Michaela Kučerová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Osoba obyčajne neobyčajná, čo rada pozoruje a teší sa z krás vôkol nás. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Návrat k prírode

Michaela Kučerová

Návrat k prírode

Spomínam si na jedno prekrásne jesenné popoludnie... Vystúpila som z miestnej v dedine Kráľová o zastávku skôr, pretože tá panoráma, aká sa mi naskytla po vynorení autobusu z kľukato hadiacej sa cesty v lese, tak to by nejednému milovníkovi prírody padla sánka!

  • 11. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 424x
  • 2
Magický Izrael (3.časť)

Michaela Kučerová

Magický Izrael (3.časť)

Mŕtve more. No ako by som ho len opísala? Najradšej by som veršami, také je neskonalé krásne! O to viac, že sme sa k jeho brehom vybrali na bicykloch...

  • 26. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 620x
  • 4
Magický Izrael (2.časť)

Michaela Kučerová

Magický Izrael (2.časť)

Jericho - najstaršie a najnižšie položené miesto na svete. Jedno z miest, ktoré som si skutočne zamilovala a verím, že som sa v ňom neocitla len tak náhodou a rozhodne nie naposledy.

  • 26. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 488x
  • 0
Magický Izrael (1.časť)

Michaela Kučerová

Magický Izrael (1.časť)

Letieť do Izraela bol taký spontánny a uletený nápad, ktorý sa nám podarilo zrealizovať za veľmi krátky čas. A aj keď sme tam s kamoškou Stankou strávili len osem dní, bolo to tých najintenzívnejších osem dní môjho života.

  • 26. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 741x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu